Nemate proizvoda u korpi.

Politika reklamacija i povrat proizvoda

Povrat proizvoda

Ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni svojom pristiglom porudžbinom u roku od 14 dana imate priliku da je vratite, bez navođenja razloga i dodatnih troškova. Mogućnost povraćaja robe se završava petnaestog dana od primljene robe. Kupac je u obavezi da na vreme obavesti Miter International DOO o raskidu Ugovora na mejl: on****@mi***.rs. Povrat robe vrši se na adresu: Svetozara Markovića 48/1A, Beograd.

Kupac snosi samo troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao da snosi troškove.

Da biste vratili svoju porudžbinu potrebni su vam: račun/otpremnica/fiskalni račun (koji vam je stigao na e-mail), popunjena izjava o odustanku od ugovora koju možete preuzeti ovde kao i proizvod upakovan u originalnu ambalažu i adresiran na prodavca.

Pripremljenu dokumentaciju poslati na mejl adresu: on****@mi***.rs a proizvod upakovan u originalnu ambalažu poslati na adresu: Svetozara Markovića 48/1a, Beograd.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koje je prethodno platio platnom karticom prodavac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Banke odnosno preko kartičnih asocijacija Visa i MasterCard i to storniranjem/delimičnim storniranjem orginalne transakcije, banka će na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Ukoliko je sa proizvodima sve u redu i poslali ste ih u izvornom stanju, originalnom pakovanju, sredstva će vam biti vraćena (originalnim metodom plaćanja) u što kraćem mogućem roku od dana prijema vraćenih proizvoda.

Reklamacija

Kupac ima pravo na povrat robe u sledećim slučajevima:

  • isporučena je roba koja ima oštećenje ili grešku
  • isporučena je roba koja nije naručena
  • isporučena je roba kojoj je istekao rok trajanja

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamenu za neoštečen i ispravan proizvod. Miter International DOO prihvata reklamaciju na oštećenu, neispravnu ili pogrešno isporučenu robu o svom trošku, ukoliko se utvrdi da do oštećenja i neispravnosti robe nije došlo delovanjem kupca.

Kontrola poručene robe

Odmah po isporuci pošiljke, kupac je dužan da pažljivo proveri da li je ambalaža oštećena i da li pošiljka odgovara narudžbenici iz mejla. Kupac mora odmah obavestiti kurira ako postoji bilo kakva šteta na pakovanju ili na proizvodu. U slučaju oštećene pošiljke kupac mora kontaktirati prodavca i dati pojedinosti na on****@mi***.rs